dissabte, 14 de juliol del 2012

Si l'ànima et diu

Si l'ànima et diu 
que tinc un secret molt gran,
mira'm als ulls 
i ells et contaran
les faules que algun cop,
tots hem somiat.
Viatjar a un lloc llunyà.
Tocar els estels amb la mà.
Volar.
Tenir, tot el temps per disposar
d'allò que sempre 
ens agradaria somiar.
Posseir el futur
quan encara no és passat
i el present embolicar,
perquè mai hagi estat.
Quin record més gran
aquell que encara no he tastat.
Provar-lo qui sap,
si m'obrirà de nou
aquest instint agosarat.
El de voler la llibertat
quan encara sóc lliure,
de poder-la triar.










1 comentari:

  1. MIRA'M ALS ULLS I M'HI ENTENDRÀS BEN BE,QUE ENCARA TINC ESMA PER A SOMIAR,D'ENGLOBAR TOTS ELS MEUS DESITJOS I FER-LOS REALITAT PERQUÈ ENCARA TINC LLIBERTAT DE TRIAR,I TU QUE DIUS CONEIXER'M HO ENTENDRÀS.MIL.LER.MOLT BO MARTONA

    ResponElimina