dissabte, 23 d’abril del 2011

Gotes són

Per no sentir-me sola
m'amago, en una ullada de sol
després de la pluja.
I noto l'escalfor
de la petita condició
que puc arribar a ser.
Em puc perdre
per tornar-me a trobar.
És lo que té l'aigua,
que gota a gota
es fa un mar,
on et convido a nedar.
Poc a poc aniré arribant
on el destí em vulgui portar.
I la gota s'anirà diluint
sense pressa,
amb la peresa de l'hivern
que ens fa quedar-nos al llit,
esperant que passi el fred.
Relliscant pel teu cos
lo millor de tu em vull quedar
i absorbir, com esponja que sóc,
el que em vulguis oferir.
Gotes són el que rega el nostre cos
abans de florir.





3 comentaris:

  1. millor no opino ya saps el t'anava a dir amb antelacio petons i animssss

    ResponElimina
  2. Les teves gotes/paraules/sentiments, qualsevol sisgui el seu estat (líquit, gaseos...) sempre s'endinsen fins els sentiments nostres, tornant cada trosset un Oassis.

    ResponElimina
  3. Felicitats esponja. Es molt bonic, com tots.

    ResponElimina