dimarts, 15 de gener del 2013

Avui, m'he trobat una fada

Avui he trobat una fada
però m'ha dit
que no li digui a ningú.
És menuda 
i té les ales gastades
i unes galtes rosades,
que es fan grosses quan somriu.
Sempre va descalça,
doncs no necessita 
sabates per volar.
La meva fada 

té la mirada perduda
i no sap on ha d'anar.
Ha perdut la seva màgia
enmig de llàgrimes d'acritud
i ara passeja trista,
enmig de desconeguts.
Avui m'he trobat una fada
però m'ha dit
que no li digui a ningú,
que li fa falta que l'estimin
i que per recuperar la seva màgia,
li fa falta algú com tu.


















3 comentaris:

  1. Vas marxar sense dir adéu , suposo que tenia de ser així . Fins sempre estimada .

    ResponElimina
  2. Vas marxar sense dirme adéu . Suposo que debia d, esser així . Fins sempre estimada .

    ResponElimina
  3. Afegit al comentari d, avans . Mil .... " Touche " . Enyor .

    ResponElimina