dijous, 3 de novembre del 2011

Tens un do especial

Seguint el teu ritme
enganxar-se a tu,
és impossible.
Amb tu ja no tinc rellotge. 
El dia i la nit canvien
simplement, 
per la claredat factible.
Què importa que visqui
si sempre és al teu costat.
No em necessito alimentar
doncs d'emoció amb tu no en falta,
i simplement això
ja em fa gran.
Ets una caixa de sorpreses
apunt d'esclatar.
La melmelada amb tu es va inventar
col·locada en els teus llavis
per poder-la tastar.
I qui es pugui resistir 
segur que no s'ha fixat bé
amb el que tu pots oferir.
Tens un do especial.
Coordines temps i espai
sense que passi un segon
desaprofitat al teu costat.
Digues-li al proper instant
que tingui els segons més lents
per poder aprofitar de tu
la melmelada,
el do,
el temps i l'espai 
amb dosis extres
sense pensar 
si aquest,
en té data de caducitat.













4 comentaris:

  1. M'he fet un nus al cervell per desxifrar la foto. Aquest afortunat que juga i administra els teus temps, jo el felicitaria pel premi que obté. Poder disposar de la teva encuberta seducció és un plaer que trenca els sentits. Des d'avui em pintaré de melmelada els llavis... i també el rostre.Perquè em vegis.

    ResponElimina
  2. Siiiii.....li hem de dir al proper instant que tingui els segons més alentits,per a poguer gaudir-ne tots plegats,...d'allò tan inconmensurable que és la teva exquisida poesìa.molt pròpia de tu...ila melmelada n'és un component bàsic ,que en fa sempre més dolça sis'escau,tota manifestació que hi exalti els nostres sentiments,merci sempre ,Martona

    ResponElimina
  3. realment és de les coses més boniques i precioses que es pugui dir utilitzant les paraules més belles, et felicito per l'escrit i per poder sentir això :)

    carlota

    ResponElimina
  4. mmmmm que dolÇ y tendre jejeje m'agrada moltisim normal la poetissa que ho a escrit jejeje may em defrauda muaaas infinits estrelleta

    ResponElimina