dilluns, 30 de maig del 2011

El que tu perds, un altre sabrà guanyar.

Quina gràcia em fan les teves paraules
ara que les puc recordar.
Seré teu per tota l'eternitat.
Sense tu, impossible respirar.
Ara penso l'estúpida que vaig ser.
De creure't fins al final.
Simplement pensar
que podien ser veritat.
Quan em deies 
jo per tu puc morir,
en que devies estar pensant.
En mi segur que no.
Doncs sé que la mentida
sempre ens va acompanyar.
Però no pateixis,
el que és gran es torna petit
si no es sap alimentar.
Res és etern
afortunadament.
No ets el sol del meu món.
Del meu univers ja t'he esborrat.
Simplement et diré
que el que tu perds un altre sabrà guanyar.
Que els meus petons
pinten altres instants.
I que per mi no cal que pateixis,
doncs la tireta de l'ànima,
ja fa dies que me la vaig posar. 
Si algun dia em cau la llàgrima
sols sabràs,
que la gent diu que també es plora
quan és té felicitat.
...quina mentida més gran.

























2 comentaris:

  1. aquest es una miqueta trist no estrelleta pero no te meñs categoria que els altres jejej ets la number one se que no te creuras jeje pero es.... 3000 petons estrelleta o per ser tu els que vulguis muaa

    ResponElimina
  2. Moltes gàcies estrelleta!!

    ResponElimina